Etape realizare traducere scrisa sau interpretariat
Etapele realizarii unei traduceri sunt:
- solicitarea clientului pentru o traducere sau un interpretariat prin telefon ,fax sau mail sau varianta prezentarii direct la biroul nostru
- Studierea solicitarii de traducere sau interpretariat de catre personalul specializat al biroului de traduceri
- Stabilirea termenului de finalizare a traducerii scrise sau de prestare a serviciului de interpretariat ,de comun acord intre client si biroul de traduceri ,numai printr-o comanda ferma din partea clientului
- detalierea modalitatilor de executare a traducerii si /sau a servicilului de interpretariat
- verificarea tarifelor pentru fiecare tip de solicitare din partea clientului
- stabilirea modalitatilor de plata din partea clientului (perceperea avansului –daca este cazul ,;plata in numerar sau prin virament bancar)
- semnarea unui contract de prestari servicii –pentru documentele care au un volum mare de pagini
- semnarea unui proces verbal de predare –primire documente :in original sau fotocopii
- explicarea modalitatilor de lucru in regim de colaborare si temeiul legal al executarii traducerilor
- stabilirea drepturilor si obligatiilor clientului si ale biroului deopotriva in executarea serviciilor de traducere scrisa si de traducere orala (interpretariat / translatie)
- luarea deciziei de ridicare a documentelor traduse : personal de catre client de la sediul biroului ,electronic ,fax sau prin curier.